Lottas Dagbok


På hockey i min nya kofta
17 augusti 2012, 22:52
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, ful blir snygg, iPhone, personligt, shopping, sport


På bilden: Före matchen.

Idag hämtade jag ett paket. I det fanns en sak som jag önskat mig i flera år. Se min fina oranga rosett på bilden.

Ikväll har vi varit på hockey. LHC mot Bratislava. Framför oss satt ett gäng vuxna. De skrek ”djurgårdsjävel, djurgårdsjävel, djurgårdsjävel. Snett till höger om oss satt ett gäng pojkar i Antons ålder. ”Djurgårdsjävel, djurgårdsjävel, djurgårdsjävel.”

I morgon är det både hockey och fotboll. Hoppas att det är så kallt att jag kan ha min nya kofta.

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Verkligen superfin!!!! OM?

Kommentar av Trebarnsmamman

Japp. Det är OM. Livrädd för att bli biten. Och ruinerad 😉

Kommentar av Lotta

Man blir biten…man blir ruinerad…men ibland är mammor värda det! Har levt i en OM-klänning hela sommaren och fått så mycket possitivt om den, så den var definitivt värda sina 700 pix på OM-outlet i Barkaby.

Kommentar av Trebarnsmamman

ÅÅÅÅ…. finns det en outlet??

Mvh/Lotta

Kommentar av Lotta




Kommentera

