Lottas Dagbok


Sorry men..
13 augusti 2012, 23:04
Filed under: Allmänt, personligt

..idag har jag skrivit detta och detta. Det första har det vanliga lösenordet men om man vill läsa det senare av de två; mejla för lösen. Har ett tillfälligt lösen på det inlägget. Men som sagt mejla 🙂 eller lägg till en kommentar.

– Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Loesen please….

Kommentar av Trebarnsmamman

Jag hittar inte din adress i min inkorg. Mejla mig så får du genast svar 🙂

Kommentar av Anonym

Mvh/Lotta

Kommentar av Anonym

Jag vill…messa på fb…

Kommentar av Mia

Åh, jag vill ju ha ett lösen 🙂 Sjukt roligt med grannen förresten, ha ha

Kommentar av Frida

Jag messar er alla på Fejjan 🙂

Kommentar av Anonym

Mvh

Lotta

Kommentar av Anonym




Kommentera

