Lottas Dagbok


More fun on the road
02 augusti 2012, 12:43
Filed under: Allmänt, bebis, Bilder, Familj, ful blir snygg, iPhone, personligt, Resor och utflykter


På bilden: Tadaaa! Som förut fast ljus.

Bilden ovan för att minska antalet fågelholkar på eriksgatan vi har framför oss 😉

Nu får vi se om det är som det sägs. Kommer inte riktigt ihåg hur roligt det var för det var länge sedan jag jag var blond. Frågan är om jag någonsin varit riktigt såhär blond faktiskt.

Söder över. Först öst och sedan väst.


På bilden: Didrik med mormor. Morfar i bakgrunden. De ska ta det lugnt i närområdet.

Tio dagar är länge. Eldprovet för en mamma. Min stora bebis. Snart fyra år.

Nu ska jag titta på vägen.

– Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Snyggt! H en skön resa.

Kommentar av Mia




Kommentera

