Lottas Dagbok


Från ”Välkommen till morotslandet” via ”Nyfiken kycklinggul” till blekt blondin
02 augusti 2012, 09:37
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, ful blir snygg, iPhone, personligt

Detta är en helt sann historia.

Någon läste säkert i förrgår.

Vidare i förrgår kväll:

Varning för stötande bilder!


På bilden: Första.


På bilden: Carrot Queen


På bilden: Någon fick fara och köpa mer.


På bilden: Yellow.

Kycklinggul lade jag mig och sov i förrgår kväll. Vid detta laget var det en hel del kommentarer och gliringar här hemma. Barnen skrattade till och med åt mig. Barn är frågvisa. På frågan ”varför är du gulhårig mamma?” hade jag inget svar.

En sväng till Maxi igår morse.


På bilden: Förpackning fyra och fem. Med silvereffekt.


På bilden: Var är silvret? Liknar mest guld.

Bilden ovan ger inte den kyckliggula nyansen rättvisa alls. Det var mycket värre än bilden visar.


På bilden: Uppgiven har bokat en tid klockan 14.


På bilden: Hårdoktorn.


På bilden: Plötsligt händer det.

Japp, jag tror att frisörskan tyckte att jag var en jubelidiot.

Japp, hela kalaset blev dyrare än jag tänkt mig

Japp, resultatet är helt OK. ungefär samma som jag hade förr i tiden skulle jag tro. Kanske något ljusare. En lite askfärgad toning skulle vara fint för håret är lite gulskimrande fortfarande. Men silverschampo.

Tyvärr blev min tröja blev blekt på ryggen. Men vad gör det egentiligen. Men lite synd att den var ett av de få plagg som har en färg som funkar med detta vita håret..

Ajöss på ett tag.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

men får vi inte se resultatet eller är det sista bilden som jag tycker är fin med guld istället för silver.

Kommentar av Mia

Haha… det är ju en cliffhanger. Bild kommer 🙂

Kommentar av Lotta




Kommentera

