Lottas Dagbok


På startbanan
31 juli 2012, 20:03
Filed under: Allmänt, Bilder, Familj, ful blir snygg, iPhone, personligt


På bilden: The truth is out there.

Jag har våndats. Funderat av och an. Och av och an. Under en väldigt lång tid. Ett år kanske.

Nu är det dags. Jag vet det. Våndorna har varit extra stora under den senaste tiden. Idag har den varit med mig hela dagen. Lådan.

Jag vet. Jag vet att jag kommer att skrika. Gråta. Svära. Efteråt.

Resan kan bli lång. Den började häromdagen med en korrigering som drog ut det gamla. Men nu är det dags. Att lyfta.

Bye, bye brownie…

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

