Lottas Dagbok


Slut på en fin men trött arbetsvecka

Jag är supertrött.

Veckan har varit full av jobb men även annat.

I tisdags var vi bortbjudna på trevlig grillkväll hos vänner. I onsdags kväll tog barnen sitt första dopp och igår tog de sitt andra.


På bilden: Didde badar i Bestorp.

I går kväll hade jag jäkligt ont i magen efter att vi grillat. Jag hoppas att det inte är en sådan där jobbig period på väg nu. Men jag tror att rött vin kan vara en orsak och/eller kaffe. Kanske ska man skriva magdagbok ett tag

Ikväll har vi promenerat. Jag höll på att somna i soffan bara någon timme efter att jag kom hem från jobbet. Men jag antar att det är så då man ska jobba och leva semesterliv på samma gång.


På bilden: Wilmer luktar på blommorna.

Sjukt trött nu också. Det bli sängen.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

