Lottas Dagbok


Sommarlovets första dagar


På bilden: Trädgård på gång.

Skolavslutningen förrgår gick fint. Anton spelade fint på fiolen trots att han inte kunnat öva. En fin revansch efter förra årets fadäs då han glömde fiolen hemma (?!). Även de andra sjöng fint med sina klasser. Tyvärr lämnar pianokompet mycket att önska. Men det är inget nytt.

Jag for som en fis hela dagen. Hämta lämna, lämna hämta. De små skulle sova hos mormor och de stora sov hos amerikanska vännerna. Vi vuxna skulle på fest.

Igår var jag sjukt trött eftersom vi kom hem vid två från festen dagen innan. Jobbade hela dagen och kollade in årets sista nolltresommarhockey efteråt. Igårkväll somnade jag obloggad. Eller halvbloggad och opublicerad. Det beror på hur man ser det.

Vår trädgård håller på att ta form. Hittills är vi väldigt nöjda med det jobb de gjort. Fredrik sådde gräs igår. Perfekt för idag är det fuktigt ute. Suuuuuck.

Idag ska Ossian och jag på cup i Norrköping. Jönsbergska.

Nu dusch.

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vilket härligt cup-väder det är då. Vi ska till Norpan i morgon på samma cup. Superduper sugen… Min åsikt är att fotboll spelas i fint väder… 🙂 Kan man införa det??

Kram U.

Kommentar av Ullis

Skall bli kul och se hur trädgården artar sig!!!!!

Kommentar av Trebarnsmamman

Ulle: håller med. Wilmer har fotsvamp nu 😉

K: Ja, jag kan avslöja att det blir väldigt bra 🙂 Återkommer om det ..

Kommentar av Lotta




Kommentera

