Lottas Dagbok


Se så fin han är – vinn en egen här på bloggen!


På bilden: Didrik i sin nya hatt.

Igår kom ett kul paket. Didrik fick en ny solhatt och jag fick en strandväska och en UV-mätare. Är nyfiken på hur den där UV-mätaren men har inte hunnit pröva den. Det regnar dessutom mestadels nu för tiden så nyttan av den är begränsad.

Om man vill vinna ett sådant paket som jag fick igår så ska man klicka HÄR och delta i min tävling. Chansen att vinna är väldigt stor som det ser ut just nu.

Vidare har vi varit i Norrköping och reklamerat ekbänkskivan vi monterade för ett par veckor sedan. Den ramlar sönder. Giv mig styrka.

Sedan var vi i skateparken i Ekholmen där Didrik slog halvt ihjäl sig då han åkte nedför en betongtrappa med sin sparkcykel. Det var efter att jag tog fotot (pekar uppåt). Nu har han en ‘blåsa’ på pannan och ‘blod’ när han ‘petar näsan”.

Ikväll har jag fejjat här hemma. Känns bra.

I morgon blir det fotboll hela dagen. Det är mycket fotboll nu. Det var fotboll igår också.

Igår gick jag tidigare från jobbet för att ja mådde kymigt. Jag trodde att jag höll på att bli sjuk på riktigt men efter ett par timmars sömn i soffan var det bättre. Vet inte vad det är men jag känner mig allmänt energilös. Kanske lite sol skulle göra susen.

Anton är frisk idag och ska spela match i morgon. Skönt.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

