Lottas Dagbok


Milestone
07 juni 2012, 22:30
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, Jobb och plugg, Mat, personligt, spel


På bilden: Hyfsat nöjd och glad.

Idag har jag jobbat halvdag på förmiddagen. På eftermiddagen har jag varit i Norrköping. Grundade med en hamburgare hos mor (innan bilfärden) där Anton infunnit sig sjuk under förmiddagen. Ont i halsen och så vidare.

I Norrköping var jag på ett seminarium som var trevligt och bra. Efter diverse annat avslutade vi på en restaurang intill. Trevligt nog. Jag åt jättegod lax med limesås. Sällskapet drack pilsner också.

Det händer en del kul just nu. Är väl inte helt nöjd med allt men ganska tillfreds. Sedan jag insåg att man behöver vara sin egen lyckas smed har jag funnit ett inre lugn. Eller jag är väl inte alltid lugn för det men jag vet att skita i sådant som mest är värt att skita i. Enkelt och bra. Det är bara ett par grejer jag ska få fason på. Men det kommer.

Nu ska jag gå upp till sjuklingen. Han har spelat något läskigt dataspel och vill inte vara ensam.

Tjing!

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

