Lottas Dagbok


Arma trötta människa sammanfattar
03 juni 2012, 23:05
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, Jobb och plugg, personligt, sport


Söndagkväll. Trött.

Idag fick Anton och Fredrik äntligen vinna en match med nollettornas fotbollspojkar. Jag gläds med dem. Det var verkligen på tiden. Absolut värt att nästan frysa ihjäl för att få se.

För det har ju varit så blåsigt och kallt ute så att man glömmer att det är juni månad. Mössor och vinterskor har hittat fram igen. Anton spelade match idag med underställ, vantar och mössa. Han gjorde ett bra jobb i sin utstyrsel. Matchen slutade 6-2.

Både Ossian och Wilmer har också haft fotboll idag. Träningar. Jag har skjutsat. Tittat. Frusit.

Jag håller på och rengör vårt klinkersgolv. Fogarna har blivit väldigt lortiga och lösningen på detta är Klorin. I Love Klorin. Fint blir det.

Igår kväll var vi vuxna hos våra isländska grannar och drack rose (är det någon som vet hur man gör en accent på e i en iPhone?) Det var väldigt trevligt men vi var trötta i morse. Det var dock inte Didrik som kom uppkrypande till mig före sju i morse iförd sin nya blå cykelhjälm.

I morgon tänker jag åka tidigt till jobbet så att jag kan dra tidigare för att ha ett möte med dem som ska fixa vår trädgård. Sedan blir det match i Linghem med Antons lag på kvällen.

Nu ska jag snart lägga mig. Bara vänta på tvättmaskinen först så att jag kan hänga mina paltor.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Téstar och göra accéènter innan jag skryter och berättar hür mæn gör 😉 håll kvar fïngret på tangenten tills lista med önskvärda tillval dyker upp och välj lämpligt sådant¡

Kommentar av Trebarnsmamman

Men tack då 🙂

Kommentar av Lotta




Kommentera

