Lottas Dagbok


Detta kommer att bli en jobbig helg
12 maj 2012, 08:09
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, personligt, Resor och utflykter

Jag känner det. Jag har inte alls förberett mig på att vara själv i två dagar. Jag hade börjat så smått igår kväll att planera men när Didrik blev sjuk inatt så blev det pannkaka av allt.

Igår försvann mitt betalkort så det måste jag ta tag i under dagen. Det var typ inga pengar på kortet så det är ingen katastrof men jag får ju inte ut några pengar alls nu eftersom jag inte kommer åt de andra kontona heller så det blir inga dyra aktiviteter under helgen. Hur som så vet jag vart jag ska åka och fråga efter kortet innan jag beställer ett nytt.


På bilden: Fredrik och Anton på väg till Visingsö.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

