Lottas Dagbok


Prickar på örat, ännu ingen TV och ett litet stormöte i skolan
09 maj 2012, 01:16
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, Hälsa, iPhone, personligt, skolan, TV

Anton är stor kille nu så det kommer ingen bild på detta. Men han har fått några knottror på örat som håller på att sprida sig över ansiktet. Jag har mina misstankar om vad det kan vara. 1177 tycker att vårdcentralen i morgon vore bra. Jag håller med. Återkommer om detta.

Någon teve har vi fortfarande inte. Har gjort mig hörd vänligt och bestämt. De vet att jag finns numera, både Utsikt Linköping och Canal Digital. Jag gillar inte tempot de arbetar i. I morgon är dag åtta utan teve. Vi har varken internet eller fast telefoni heller men där finns det substitut. Fortsättning följer.

Ikväll har jag varit på möte i skolan. Det handlade om organisationen, ombyggnaden, skolinspektionens besök, informationskanaler och lite annat. Föräldrarna till alla barn i området var inbjudna. Vet inte exakt hur många barn det finns i området men jag gissar på ett par hundra. Antalet deltagande föräldrar i mötet var tolv. Eller tretton förresten för en kom efter att mötet startat. Så är det.

I morgon börjar dagen med ett samtal till Valla Vårdcentral. Anton får väl hänka till jobbet i väntan på att han får visa örat för doktorn.

God natt.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

