Lottas Dagbok


Cheeeeese
08 april 2012, 22:16
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Fest och kalas, Hälsa, iPhone, Mat, personligt


På bilden: Didrik är nyklippt. Han säger cheese och ställer välvilligt upp på bild.

Det har varit en sugig påsk hittills. Ossian som höll på att bli frisk insjuknade ytterligare för ett par dagar sedan och är fortfarande inte bra. Han fick fira påsk hos mormor och morfar och vi övriga… struntade väl typ i att fira. Vi skulle ha firat där också men stod över. Wilmer grät med äggkopp och sked i handen vid middagsbordet hemma som endast erbjöd kyckling med broccoli och svartvinbärsgele. Men vi fixade ägg till frukost i morse så var skadan reparerad.

Jag har mestadels ägnat tiden till en uppgift som verkar kunna bli svår att ro i hamn. Skam den som ger sig innan det är helt kört dock. I morgon verkar det som att jag kan få lite lugn och ro.

Nu vill vi bara att Ossian ska bli frisk ❤

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vilken stor kille det blev 🙂 Jättefint!

Kommentar av Trebarnsmamman

Tänkte en sak när det gäller din mage, har du testat mjölkfri kost? För mig har nästan allt magknip och gasighet försvunnit.

Kommentar av Trebarnsmamman

Nä, jag har faktiskt inte det… eller det kanske jag har någon gång förresten. Minns inte. Men min mage går så mycket i vågor så det är jättesvårt att avgöra vad som gör skillnad. Mestadels kan jag äta allt men ibland blir magen jättekänslig och då brukar jag testa olika saker men det är skitsvårt att avgöra om det hjälper eller om den skulle ha blivit bra ändå.

Du förresten; är uppdateringen på g snart så att jag slipper den förfärliga skuttande rullisten i min iPhone? 😀 Jag vill ju så gärna kunna skriva kommentarer hos dig 😉 Haha.. jag vet att du har massor att göra just nu 😉 Kram!

Kommentar av Lotta




Kommentera

