Lottas Dagbok


Liten uppgiven mittiveckanblogg
04 april 2012, 20:20
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, Jobb och plugg, musik, personligt


På bilden: Wilmers fina frukostägg innan ha knäckte det imorse.

Jag har det väldigt styrigt just nu. Har inte riktigt kontroll på läget.

Sitter och väntar på Wilmer vid stråkleken. Han är skitsur för han ville inte åka hit men väl här verkar det gå bra.

Ossian mår inte bra så han är vid mormor och morfar.

Själv mår jag sådär men inte på det sättet som han gör. Min motion går åt fanders, mina tänder är trasiga och gör ont, jag måste beställa förra årets skol- och dagisfoton innan de försvinner från nätet och jag måste plugga till en grej som ska lämnas om tio dagar. Det går inte så bra just nu. Med något alls.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du kommer att fixa det. Påsk kram till dig!

Kommentar av Mia

Tack 🙂 Glad Påsk du också!

Kommentar av Lotta




Kommentera

