Lottas Dagbok


Mitt i veckan – blommor, sportskor, aj min mage och en vallgrav


På bilden: Blommor på bordet.

Det rullar på.

Idag har jag jobbat. Wilmer har varit på stråklek och Ossian har varit på innebandyträning.

Jag och Didrik har varit på Stadium Outlet och jag har köpt ett par springskor. Grymt skönt att det är gjort för jag har utvecklat fobi mot sportaffärer efter att ha farit runt och kollat efter dojor. Vart man än går är det någon som flyger på en för att styra vad man ska köpa. Inte bra.

Runt vårt hus har vi numera en vallgrav. Jag funderar på huruvida det är ok. För att ta sitt ansvar för fallet runt huset har entreprenören varit här och grävt runt huset. Hmm..

Magen är lite bättre edag men jag känner fortfarande något konstigt högt upp i magen på vänster sida.

Ny kväll.

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Tänkte bara meddela att maken lovat att uppdatera min wp. Frågan är helt enkelt inte längre om utan när….
Skönt att magen mår bättre! Men du, du måste vara rädd om dig!

Kommentar av trebarnsmamman

Ser fram emot din uppdatering så att jag kan kommentera på språng 🙂

Jag försöker att var rädd om mig men det är inte så lätt alltid.

Kram!

Kommentar av Lotta

Gallan?? Tänk på när det kommer och om du ätit typ paprika äpplen,bönor. Jag köpte inte bara dojjor i dag utan en hel outfit..kommer aldrig mer ha någon ursäkt till att sätta igång.

Kommentar av Mia

Haha.. och jag har nog provat vareda bralla som finns i hela kommunen och alla sitter skitfult. Till och med de men inbyggt anti shake system 😀

Jag känner av gallan ibland tror jag. Högt upp på höger sida. Detta som jag brukar ha känns ungefär lika men på vänster sida. När jag äter päron bla… då börjar det efter någon halvtimme.

Kommentar av Lotta




Kommentera

