Lottas Dagbok


Kära Bloggdagbok – grattis på femårsdagen
07 mars 2012, 15:25
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Fest och kalas, iPhone, Mat, personligt, sport


Firar denna sega onsdag med en bit segt kött på Stora Hotellets luchrestaurang.

Firar alla bra inlägg jag skrivit under åren. Sörjer de dåliga och de som aldrig blev skrivna (som det där med hjälmar med gröna spännet som jag lovade före sportlovet).

Jag firar all nytta jag haft av den här bloggen och hur den faktiskt har givit förutsättningarna för hela mitt liv ett par gånger.

Firar hur den här bloggen har retat upp rätt personer vid rätt tillfällen och på ett helt rättvist sätt.

Ikväll ska jag fira med hockey och ett glas rött.

– Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer so far
Lämna en kommentar

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar av Trebarnsmamman

Just det, tror att detta med 5-årsdag innebär att jag läst din blogg i 4 år. Tänk vad fort åren går 🙂

Kommentar av Trebarnsmamman

Ja, du.. visst är det så 🙂 Jag vet att jag har en hel del följare men det är extra kul med er som sätter ett avtryck här i bloggen också ❤ Då bevarar man ju folks kommentarer. Numera får jag mer respons på bloggen på facebook eftersom den är kopplad dit och det är ju roligt att folk kommenterar där också.

Men du förresten. Jag föjljer ju självklart dig också men använder mest telefonen som dator numera och det är någon bugg då jag ska kommentera 😦 Det är bara då jag ska kommentera hos dig som det är så och jag har ingen aning om varför. Du vet , den där lilla gardinen som kommer upp med bokstäver på iPhonen, den liksom glider ner då jag skrivit ett par bokstäver. Jättemärkligt…

Kommentar av Lotta

Oj, visste inte att jag hade en iphone-bugg i bloggen. Kanske dax att uppdtaera programvaran helt enkelt. Jag har liknande problem men med blogspot. Då gäller det att komma ihåg att gå in och kommentera dessa bloggar när jag sitter hemma vid datorn…vilket jag oftast glömmer, såklart!

Kommentar av Trebarnsmamman

Ja, uppdatera 🙂 Nu vet du varför det varit snålt med kommentarer från mig ett tag.

Kommentar av Lotta

Och jag som trodde att du inte tyckte om mig längre. Skall genast ålägga maken att uppdatera! Är ju så mycket roligare att blogga om man får feed-back 🙂

Kommentar av Trebarnsmamman

Haha 🙂 ❤

Kommentar av Lotta




Kommentera

