Lottas Dagbok


Tiiiidig start
07 februari 2012, 07:51
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, bloggande, Familj, Hälsa, iPhone, Jobb och plugg, personligt, samhälle

På bilden: Statoilfikapåsen och jag.

Loggar in tidigt idag. Vaknade fyra liksom igår och idag valde jag att gå upp och köra till jobbet istället för att ligga kvar och somna en kvart innan jag måste upp. Var här klockan 06.20.

Snabb blogg före start.

Ossian och Anton är sjuka idag så det blir en vingklippt tisdag. Fredrik jobbar hemma.

Igår var en ganska dålig dag. Hinner jag så kommer det ett inägg om hjälmar, pulkaåkning, barnens säkerhet i barnomsorgen samt vem som ansvarar för att uppfylla kriterierna i kommunens försäkringar (ja, och huruvida vi som föräldrar ansvarar för att skicka med säkerhetsanordningar till barnens utelek då kommunens hyresvärd inte tar ansvar för utegårdarna på förskolorna). Typ.

Nu bullfika och jobb.

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Oj, det där vill jag höra mer om!! Hoppas att ingen av dina guldklimpar skadade sig. Vi ses på lördag va? Kram

Kommentar av Frida

Nej, nej! Ingen är skadad (men det vet du ju nu 🙂 ).

Kommentar av Lotta

Oj, låter som vi väntar på ett intressant inlägg!

Kommentar av Trebarnsmamman

K: Ja! Hoppas att att jag hinner skriva det bara 🙂

Frida: Ja, det räknar jag med att vi gör 🙂

Kommentar av Lotta




Kommentera

