Lottas Dagbok


Vart jag mig i världen vänder – januaris sista helg
29 januari 2012, 21:09
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt, Resor och utflykter, sport, TV

Han är så konstnärlig vår Wilmer. Gubbarna på bilden ovanför är tillverkade av toarullar och sugrör. Gubbarnas hår består av damtussar som han hittat på golvet här hemma.

På IKANO fick han en ballong som snabbt förvandlades till en gubbe.

I fredags var vi på ishockey på CC. Vi fick äran att se LHC tvåla in Timrå. Tur att biljetterna var gratis eftersom jag glömde lägga pengar i automaten så jag fick fyrahundra spänn i böter på bilparkeringen.

Igår låg jag på sofflocket mest. Var på uselt humör. Passade på att plugga lite under tiden. Går en distanskurs.

Last night I was at the Vines place drinking vine. Cowboy kaviar and Buffalo chicken dip. Nice.

Idag har Anton och jag varit Vadstena. Anton hade match mot HV Wettern. Antons lag förlorade. Jag tycker att Anton kämpade på bra idag. Liksom laget. Det är inte så lätt för dem eftersom att det är mycket prestige i att slå LHC. Frågar mig dock vad det finns för glädje i att vinna över ett gäng nollettor när man ställer upp med ett lag som till majoriteten består av barn födda nollnoll och nittionio. Men, men…

Wilmer, Fredrik och Ossian har varit i Tranås och spelat några matcher. Wilmer har varit på kalas i Lasersome. Fredrik har vallat Didrik på skridskobanan. Det går bra nu. Diddan har sovit hos mormor och morfar natten till idag. Kul tycker han.

För övrigt lugnt.

Nu hubotarna.

– Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

haha, uppfriskande med nån som erkänner att de har dammtussar. 🙂

Kommentar av Dan Syndrom




Kommentera

