Lottas Dagbok


Karikatyrer? – Jag är vansinnig!
19 januari 2012, 03:32
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt, sport


På bilden: Nattsvart i mitt sovrum.

Jag hade somnat ganska skönt på soffan förut. Vaknade av något för drygt en timme sedan.

Gick vidare till sängen och somnade om här. Vaknade igen. Av Didrik.

Nu kan jag inte sova. Ligger här och retar upp mig på saker och tycker själv att jag fattar viktiga beslut.

Det är ett par ganska viktiga saker som ska göras imorgon. Under förutsättning att jag hinner. Och det är inte något som är roligt. Men absolut nödvändigt.

Jag tror inte att man ska låta saker gå för långt. Ändå så får de ofta göra det. Då blir det så konstigt och jobbigt då man ska rätta till. Men nödvändigt ändå.

Förändringens tid är här. Det är så. Ordningen skall återställas. Jag ser två alternativ. Två olika vägar till ordningen. Den ena bättre än den andra. En hyfsad lösning eller ett nödvändigt ont.

Ett litet hjärta skulle bli krossat. Krokodiltårar skulle rinna men det skulle bli bra på ett tag. Krokodiltårar kan vara att föredra.

Jag kommer nog inte att sova mer. Inte inatt.

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Inte för att jag förstår alls vad du tänker på, men jag förstår att en stor och värmande kram är på plats!

Kommentar av Trebarnsmamman

Tack.

Kommentar av Lotta

Lycka till med vad det än är !

Kommentar av Sandra

Var med och tävla hos A-magnusson i veckans blogg!
Vinnarna utses på fredag.

Kommentar av Amanda




Kommentera

