Lottas Dagbok


@jobbet samt annat
08 december 2011, 23:12
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Fest och kalas, iPhone, Jobb och plugg, Mat, personligt

Idag räkmacka.

Imorgon julklappsspel.

…och ikväll har jag varit i Ljungsbro och kollat på hockeytäningar istället för att åka till simskolan. Jag har fortfarande lite feber så jag kände inte alls för bad. Wilmer är också sjuk.

I alla fall.

Idag var det ett par saker som slog mig då jag stod och kollade på Antons träning. Exempelvis hur viktigt det är att tänka på de psykologiska bitarna då man jobbar med barn. Generellt är träningarna bra. Ja.

Nu vila.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej!
Jag har varit inne och läst på din fina blogg och vill lämna ett avtryck och välkomna dig till vår blogg LYCKLIGA BARN. Där skriver barnpsykolog Hans Nyström om barn – besvarar frågor och berättar om olika metoder för att bemöta trots och andra vardagsbekymmer. Dessutom kommer jag att berätta om min vardag med fyra barn. Välkommen förbi!
Hälsningar Anna

Kommentar av Lyckliga Barn

Fantastiskt! Tack 🙂 Jag kommer.

Kommentar av Lotta




Kommentera

