Lottas Dagbok


Söndagmorgon – sammandrag
13 november 2011, 08:07
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, Hälsa, Hus och hem, husbygge, iPhone, Jobb och plugg, personligt, sport

Det har varit en riktigt jobbig vecka. Jag har haft ont i magen sedan i onsdagsmorse och det r fortfarande inte bra. Men jag har tagit medicin i ett par dagar så fet har funkat bra hittills under helgen. Hoppas att det inte fortsätter såhär bara.

Förrutom magont har veckan rullat på som vanligt med jobb, träningar och möten som krockar med varandra och med olika aktiviteter. I onsdags hade Anton fotbollsträning med några tjejer från LFC. Senare hade vi möte med vår entreprenör (som numer sitter i skiten på riktigt utan att ha fattat det själv). Med det var värt att missa FiF-mötet som var samtidigt. Därifrån kommer det ju ett protokoll. I torsdags var jag och Sussi på lagledarmöte. Krockade med annat så vi fick ha barnvakt. Men kul möte.

Igår var vi i Motala på en hockeymatch som Anton spelade där. De förlorade förvisso men det är kul att kolla på dem i alla fall.

Lite fin bekräftelse har jag fått på mitt jobb denna vecka också. Känns bra.

Jag har inte riktigt orkat blogga bra veckan som gått. Dels på grund av magen men också på grund av annat. Wordfeud bland annat.

Min vinterkacka har gått sönder. Vi ska till Ljungsbro på hockeyträning och jag är sisådär sugen på att gå omkring med en hårnål hängande under hakan.

Och senare idag ska jag nog lusa av allas hår. Det kliar i mitt och jag tycker Wilmer kliar sig. Så kamning och avlusning står på agendan.

Häpp.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

