Lottas Dagbok


Fredagkväll – en paus mellan vecka och helg
04 november 2011, 22:51
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, Hus och hem, husbygge, iPhone, personligt, sport, TV

På bilden: Ossian har somnat i Didriks Blixten-filt. Han har haft en tuff vecka.

Alla barnen har haft ett fullspäckat novemberlov. Ishockey och skolinnebandy. I morgon toppar vi med fotbollscup i Norrköping. Anton ska spela boll och Fredrik ska leda laget. Ossian och jag ska kolla på. Wilmer är i Borensberg och sover över och han ska spela hockey i morgon. Didrik ska vara hos mormor och morfar.

Själv har jag haft ett par tuffa dagar. Igår vaknade jag och såg ut som att jag nyss fyllt nittiosju. En reaktion mot en kram jag använder på delar av ansiktet på natten hade gjort att ögonlocken och huden runt om hade svullnat och var helt skrynkliga. Men det är bättre nu. Tur det.

Idag då vi kom hem hade någon varit här och monterat fönsterbänkarna. Ingen aning vem eller på vems initiativ. Skiter i vilket. Hade varit trevligt om de hört av sig i samband med att de gör jobb här. Förbannade amatörer. Soon I will tell you.

Det finns ett och annat som trökar ut mig just nu. Och en del som förvirrar mig. Tänk så det kan vara 😉

Nu lite Worfeud och Hellenius.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

