Lottas Dagbok


Ett segervrål
02 november 2011, 22:11
Filed under: Barnen, Bilder, Familj, Favoriter i repris, Hus och hem, husbygge, iPhone, personligt, sport


På bilden: Ett vinnarlag.

Anton och hans kamrater vann nollettserien i Skolinnebandyn även detta år. De har vunnit varje år sedan sexårs utom i tvåan. Då kom de tvåa. De är fantastiska. Detta år låg det kvinnokraft bakom segern vilket gläder mig mycket. Två härliga mammor hade axlat coachrollen.

Wilmer spelade skolinnebandy igår. Han och hans lag hade jätteroligt men inte riktigt samma tur i spel. Han vägrade även ställa upp på bild efteråt. I natt har han sovit hos en favviskompis i Borensberg. Jag och småttis var och hämtade honom ikväll.

Övrigt… ja.. jag är förbannat uppgiven då det gäller detta huset. Nu sitter vi exempelvis med en pall fönsterbänkar i hallen som ingen tänker montera. Men jag orkar inte gå in på detaljer. Jag kan dock lova att detaljer kommer så småningom.

– Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Igen 🙂 jag tänkte innan jag läste inlägget att jag råkat klicka och komma till något gammalt inlägg 🙂
Men vad kul Grattis Anton och gänget!!
Hoppas allt är bra med er, Johan hälsar,synd han var skadad så han inte kunde säga hej till er .
hoppas allt är bra! kram

Kommentar av jenny f




Kommentera

