Lottas Dagbok


Kurs i Göteborg och Anton gjorde mål ikväll igen
15 oktober 2011, 00:18
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, Jobb och plugg, personligt, Resor och utflykter

Sedan klockan fyra i morse och fram till ungefär klockan åtta ikväll trodde jag att dagens event var min jobbresa till Göteborg. En trevlig resa som tyvärr började med att jag skvätte ner mina kläder med bensin då jag skulle tanka bilen men som fortsatte bra med kurs, god mat och trevligt sällskap.

Nu vet jag dock att dagens event var Antons hockeymatch som jag faktiskt hann i tid till. Anton fick göra mål igen. Så härligt. Han fick även sitt livs fösta utvisning. Jag skrattade gott. Han är het nu.

Bilderna nedan: Äntligen fri!

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Men åhhh vad han är duktig (på att göra mål alltså 😉 )
Trist med benisinskvätt…men sådant händer!

Kommentar av Trebarnsmamman

Visst är han bra :mrgreen:

Kommentar av Lotta

Klart han är bra…han är helt enkelt bäst 😉

Kommentar av Trebarnsmamman

:mrgreen:

Kommentar av Lotta




Kommentera

