Lottas Dagbok


Tänder en brasa på min första VAB-dag
12 oktober 2011, 12:17
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, Hälsa, Hus och hem, iPhone, personligt, TV


På bilden: Såhär pigga var de inte då de vaknade. Mina små sjuklingar. Wilmer hade 40 grader så honom har jag medicinerat.

Jag tände en brasa i morse för lite extra mys. Konstaterar att ved kommer att bli dyrt. Vi skulle behöva köpa några flak för bättre pris.

Det var mycket länge sedan jag firade förmiddag med Malou.

Men idag får jag ta vara på det lilla.

Ser mig i spegeln och konstaterar att jag inte bara blivit gammal utan även tjock. Provocerar nu kanske. Men så är det.

Nu ska de sjuka få något i magen.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

