Lottas Dagbok


Two men down – none to go
11 oktober 2011, 23:21
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, Jobb och plugg, personligt


Nu är Wilmer och Didrik sjuka. Wilmer kom upp i natt och var varm. Didrik insjuknade nu ikväll.

Wilmer har ett rött sträck i ansiktet som går över kinderna och under hakan. Han och fadern var på vårdcentralen idag. Läkaren hade aldrig sett något liknande.


Men det beror garanterat på viruset han har. Ser helmärkligt ut.

Vi har ett par tillfrisknade pojkar här också.


Då jag kom hem från jobbet hade Ossian byggt en lång bana av kaplastavar som han fått ärva av Antons kompis. Han var väldigt stolt över den och vi har inte fått plocka undan den. Men han sover nu.


Anton sköter sina läxor med bravur. Idag var det engelskläxa. Han är väldigt duktig på engelska.

Inga fler löss här ännu. inte på mig heller. Men jag tror att min misslyckade hårtoning jag gjorde förra veckan tog död på eventuella.

I morgon ska jag vara hemma med de sjuka. Det blir min första officiella VAB-dag.


– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det är något konstigt virus som florerar. Skumt men slår hårt! Krya på er!!!!!!

Kommentar av Trebarnsmamman

Usch ja. Så tråkigt. Men det är bara att bita ihop.

Kommentar av Lotta oinloggad




Kommentera

