Lottas Dagbok


På väg till Karlstad
01 oktober 2011, 05:30
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt, Resor och utflykter, sport


Det är sjukt dimmigt. Klockan är snart halv sex och vi är ungefär en timme på väg.

Nyss blev vi plåtade. Får se om det kommer något brev. Annars kommer ett brev från mig med skadeståndskrav. Om jag får migrän av den jäkla blixten. Haha..

Hockeycup denna helgen. Anton.

Tjing.

– Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Usch hoppas det inte blir dyrt. De där kamerorna är lömska speciellt när det är mörkt!

Kommentar av Trebarnsmamman

Ack ja 😉

Hoppas även jag..

Kommentar av Lotta

Hata, det ser ju ut att vara jävligt mkt trafik också! Med navigon i era applegrunkor belönas ni med ett kvinnligt ”observera” när det är dags att ta det lite piano!

Kommentar av Anonym

från mig!

Kommentar av teeby

Amen tack då :mrgreen: Jag har ju aldrig drömt om att vara fotomodell. Trivs bäst bakom linsen faktiskt. Ska försöka att undvika fler incidenter av detta slaget.

Kommentar av Lotta

Tråkiga pengar…

Kommentar av teeby

Apselut.

Oinloggade städtanten Lotta

Kommentar av Anonym




Kommentera

