Lottas Dagbok


Hangaren äger tycker Wilmer
26 september 2011, 18:21
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, iPhone, personligt, sport


Det tycker Wilmer och hans lagkamrater i Tallboda IF p-03 fotbollslag. De avrundar säsongen här just nu. Wilmers fotboll är jättebra. Omsorgsfullt välorganiserad.

Själv hade jag med mig datorn hit för jag hade en sak jag tänkt göra men nu har jag lånat ut den så att vi föräldrar ska kunna få se filmen från lägret som killarna var på i början av september. Och den filmen ska bli skitkul att se!

Nu vidare.

– Posted using BlogPress from my i

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

