Lottas Dagbok


Äntligen fredag och lite ro och vila.
17 september 2011, 00:23
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, Hus och hem, husbygge, iPhone, personligt, sport


På bilden: Anton arbetar i trädgården.

Ikväll är vädret soligt men kallt. Hösten är här.

Wilmer och Ossian har varit på disco i skolan. Dom var så fina då de gick.


De hade nog kul också tror jag. Jag hade fullt upp med en skrikdrik då de var borta. Plus att jag gjorde ett försök att göra fint i vardagsrummet. Kanske kan det dyka upp någon bild snart.

Igår var vi på konferens med mitt jobb. Det var trevligt.

Wilmer och ett par av lagkompisarna omslagspojkar på gårdagens Corren. De och några spelare från A-laget. Jag hittar inte reportaget på nätet nu. Får se om jag återkommer om detta.

Wilmer har ju varit sjuk ett par dagar också. Feber och knölar på halsen. Nu är han på benen dock.

Nu sova.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

