Lottas Dagbok


Söndagkväll – dags att sova sött
11 september 2011, 23:12
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, sport


På bilden: jag och Anton firar lördag.

Ska fatta mig kort. Ska upp skittidigt i morgon och jobba så att jag kan vara med på en planerad eftermiddagsaktivitet.

Helgen har varit bra och körig. Hockeyträningar igår och idag och ett kalas på City Bowling för Wilmer och fotbollsträning för Ossian och match för Anton. Anton har tuffat till sig rejält på hockeyn. Härligt att se. Och han var duktig på fotbollen med.

Den här helgen har ägnats åt att skura läppstift fem soffan också. I två omgångar. Sista gången bar det helt ingnott.

Nu faller ögonen ihop.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej. Googlade på vit tunga med prickar o hamnade i din blogg, tänkte fråga dig om du fick reda på va det var för något?

Mina döttrar har nämligen likadant nu.. Mvh Mia

Kommentar av minimian

Hejsan! Vet inte faktiskt. Kommer inte riktigt ihåg men jag tror inte att vi kom fram till vad det var.

Kommentar av Lotta




Kommentera

