Lottas Dagbok


Jag är så lurad
03 september 2011, 23:53
Filed under: Allmänt, Familj, iPhone, personligt

Ja, det finns säkert en och annan där ute som förstår vad jag menar nu.

Detta är verkligen ingen bra kväll. Hela veckan har jag väntat på att det skulle bli lördagkväll så att jag skulle slippa vara ensam.

Onsdag till lördag var det sagt. Förra fredagen fick jag veta att det skulle vara måndag till lördag. Hela veckan har jag trott det. Jag har till och med fått ett klockslag vilket jag planerat hela helgen efter.

Men i sann aerobicspassanda (12345456767678..) så fick jag veta nu i eftermiddag att jag kommer att vara ensam till i morgon kväll. Om man nu kan lita på det. Det är tamigfaan helt jävla bisarrt. Och det är verkligen inte första gången.

Det hade varit en sak om det berodde på något oförutsett men detta flyg har varit bokat i flera månader. Jag är jävligt förbannad just nu. Det är bara för mig det kommer som en nyhet att jag skulle vara ensam hemma en hel vecka och inte tre nätter.

Just nu känns det som att jag lika gärna kan fortsätta vara ensam. Så är det.

Dessutom har det hänt en annan jättetråkig sak men jag återkommer till det.

– Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

KRAM!!!!!!!!!

Kommentar av Mia

Kram vännen förstår att du känner dig både ledsen och lurad!

Kommentar av Trebarnsmamman

Stackare:( Inget roligt alls att var hemma själv i mörkret…
du förresten tänkte på era kontakter, som jag helt plötsligt fastande för på en bild…har ni valt standar eller har ni valt själva? Våra är ju så jävla fula och nu tvingar jag N byta i hela huset ha ha, fan man blir knäpp alltså…Kramen från andrasidan aka gammalgranntant!

Kommentar av mittvitahus@live.se

Tack.

Steij; du har svar på fejjan 🙂

Kommentar av Lotta

Kramar från FI 😉

Kommentar av Anonym




Kommentera

