Lottas Dagbok


Jo tack bra..
26 augusti 2011, 22:32
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, Hus och hem, husbygge, Jobb och plugg, personligt, sport


Så har ännu en vecka gått. Snabbt.

Idag då jag skulle köpa folköl på Willys tyckte kassörskan att jag skulle visa leg. Då hade jag svårt att hålla mig för skratt. Hade dock inget leg utan talade om för kassörskan att jag minsann är trettiofem år och att mitt körkort tyvärr ligger i bilen. Då bad hon om ursäkt. Ett hett tips till alla fjortosar som vill köpa folkisar. Säg att ni handlar till förtiårsfesten :mrgreen:

Börjar komma in i jobbet. Skönt.

Didriks fot verkar bli bättre och bättre. Nu vet vi ju att han har en fraktur. Hade vi inte fått det beskedet skulle jag ha varit fundersam men med de förutsättningar som råder så tycker jag ändå att det ser bra ut. Han är halt och så men verkar inte ha så ont.

Huset blir allt bättre men det är så fruktansvärt dammigt här. Ikväll har vi haft gäster i alla fall. Trots damm.

I helgen väntar diverse aktiviteter. Hockey, fotbollssammandrag och barnkalas. Skjutsning alltså.

Nu lite vila.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

