Lottas Dagbok


Ganska glest mellan plaggen, silikon och en liten utflykt


Lite shopping kanske? Nja. Har faktiskt fullt i garderoben redan. Därav denna nya externa hängare. Tröjkänningen som hänger på den kunde jag inte motstå under min och Wilmers runda på IKANO igår. H&M. Inget för ett bröllop kanske men väldigt användbar 🙂

För övrigt ägnade jag stora delar av dagen åt att skrapa silikon från golvet i badrummet. Som hjälpmedel hade jag en tårtspade och en hårtork. Anledningen till skrapandet var att fusksnickarna hade satt fast en kant i duschen som hindrade vattnet från att rinna ner i avolppet. Uselt. Men nu är den borta. En av snickarna som bygger huset bredvid vårt hjälpte till att ta bort kanten och så skrapade jag själv bort silikonet.

Idag blir det lite plock och sedan en tripp till Vimmerby för att kolla in områdets tjejer födda -01 spela slutspel i Bullerby cup. Jätteduktiga flickor!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ihhhhhhhh den klänningen vill jag ha jättemycket!!!! Vad kostade den och vilken var största storleken?

Kommentar av Trebarnsmamman

Visst är den ball? 🙂

Den kostade 299 och fanns bara en st kvar och det var denna i small men hm brukar väl ha det mesta i de flesta storlekar.

Kommentar av Oinloggad Lotta




Kommentera

