Lottas Dagbok


Stockholm, Stockholm stan i världen
28 juli 2011, 02:58
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt, Resor och utflykter


På bilden: Didrik kör veteranbil. Det är mest honom jag hunnit fånga på bild idag.

Sitter i bilen med kosan mot Lkpg genom ett nattsvart södermanland. Alla barnen sover sött. Vi har haft ett och ett halvt intensivt dygn i Sthlm.

Idag har vi varit på Gröna Lund. Ruggigt mycket folk och jättevarmt. Kändes lite som en mardröm först men det tog sig mot slutet.

Själv åker jag inte så gärna banor och karuseller men barnen är jättemodiga. Ossian och Anton är helgalna men Wilmer har lite vett att vara skeptisk. Han åkte dock en massa grejer idag som man aldrig kunnat föreställa sig att han skulle åka. Anton och Ossian höll på att skita på sig i spöktunneln men Wilmer tyckte att den var kul. Tänk så olika det kan vara.

Anton och kompisen Noah avslutade med den där trä-berg- och dalbanan. Själv skulle jag aldrig satt min röv i den. Särskilt inte nu då jag vet hur mycket som kan gå fel då man snickrar 😉

Jag vallade Didrik bland småbarns karusellerna en stund efter att de flesta åkt hem. Han höll på att riva tufftufftåget och skulle bara fara iväg och bada i en fontän. Men roligt hade han.

Det har varit härliga dagar trots den jobbiga starten på Grönan-besöket. Bästa tänkbara sällskap har vi haft. Thanks!

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

