Lottas Dagbok


Men denna dagen börjar ju fint
28 juli 2011, 13:09
Filed under: Allmänt, Familj, iPhone, personligt, Resor och utflykter, shopping


Pajade solbrillorna igår på Gröna Lund. Andra paret pilotbrillor demolerade denna säsong. De kostar en femtiolapp så jag tänkte att jag skulle fara och köpa nya idag. Två par så jag kan paja ett par till om jag vill.

Fick tji dock. Slut var det på dem så jag fick köpa en annan modell som är mycket fulare. Sugit.

Köpte ett par skor som tröst. Sådana av tyg. Kostade bara 99 pix. Tyvärr var de för små (upptäckte jag efter en provtur i korridoren på IKANO) men jag gick tillbaka och bytte ut dem mot större. Åkte halvnöjd hem.

Nu annat.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

