Lottas Dagbok


Onsdag – funderar på att göra ett riktigt inlägg någon dag
20 juli 2011, 11:03
Filed under: Allmänt, Bilder, bloggande, Familj, iPhone, Jobb och plugg, personligt


Men inte idag. Visar en bild av en hörna i vårt kök så länge. För nu kommer de. Interiörerna.

Igår morse var jag och skrev kontrakt. Jag börjar på nya jobbet i augusti och det ska bli roligt. Och lön kommer jag att få. Fantastiskt. Efteråt var vi i Linghem för ett barndopp och på kvällen åkte vi till Motala och åt glass (hej motala!). Bajs.

I förrgår hade vi besök av en av mina bästaste väninnor. Vi har känt varandra sedan vi var tio år. Lika gamla som Anton är snart. Hon hade hela sin fina familj med sig.

Strax kommer en annan gogumma hit och dricker kaffe. ”När kommer hunden?” undrade barnen nyss. Hon har en blond lurvig kompis med sig tror jag.

I eftermiddag är det dags att starta upp målning av huset. Det blir till att börja med en runda för att köpa penslar och sådant.

Men nu dusch och frukost.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

