Lottas Dagbok


Innan de blir alltför smutsiga..
14 juni 2011, 17:27
Filed under: Allmänt, Bilder, iPhone, personligt, shopping

20110614-172655.jpg

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Snygga! Är det jeanstyg???? Såg några sådana härom veckan och jag dreglade länge innan jag lyckades övertyga mig själv om att jag inte behöver ett par jeansfärgade när jag redan har ett par koboltblå. Och dessutom vill jag ha röda…men jeansfärgade är grymt snygga!!!!!

Kommentar av Trebarnsmamman

Japp det är denim. Converse Road Trip Chambray Chuck Taylor All Star Slim. Hämtade från USA 🙂

Man kan aldrig få för många skor 😉

Kommentar av Lotta

Haha.. bilden har ett lite roligt perspektiv. Fötterna ser ut som två limpor. Eller som att jag är gipsad under dem 😀

Kommentar av Lotta

Det var en bra betalning du fick för att vara ensam hemma med barnen medans karln din var ”over there”

Kommentar av Trebarnsmamman

men du, vilket långt och komplicerat namn. Undra vad mina heter?????

Kommentar av Trebarnsmamman

Visst var den bra 🙂 Men något ska man väl ha ;mrgreen;

De heter säkert ungefär samma. Cambray är färgen. Slim tror jag är den tunnare sulan..

Kommentar av Lotta




Kommentera

