Lottas Dagbok


Tisdag – en vecka har gått

Trött.

Idag har jag:

  • farit hit och dit och fixat med ett och annat
  • varit på en jobbintervju
  • farit och hämtat och lämnat och hämtat och hämtat och tillbaka

Wilmer har vandrat från Ljungsbro till Berg med skolan och vi har varit i Berg och haft picknick och barnen har badat. Mormor var med så att jag kunde fixa ovanstående punkter.

Fredrik är hemma igen. Han hade med sig ett par skor till mig från USA. Ett par jättefina Converse. Tyvärr ser jag ut som Pippi Långstrump då jag har dem på mig med mina pinnsmala vrister. Men det beror knappast på att det är fel på skorna. De är som sagt jättefina.

Det har åskat en del här idag. Jag gillar inte åskan.

Ikväll känner jag mig bitter och förbannad. Jag spricker faan snart för att jag inte kan berätta här på bloggen varför. Men kanske gör jag det snart ändå. Plötsligt händer det. Poff.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

