Lottas Dagbok


Still awake – en liten rapport
03 juni 2011, 00:28
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, personligt, Resor och utflykter

Skönt med lite egentid trots att klockan passerat start på dag fyra. Jag är inte så sömnig ännu faktiskt. Men Didrik var vaken till 23 ikväll. De andra skickade jag upp vid 22 och de visade sig inte mer så de var nog trötta. Anton och Wilmer ligger tätt tillsammans i Antons säng (tja, madrass för han har ingen säng ännu). Det är väl ok. Då sliter de ju bara ut en säng i taget.

Har hört i från amerikafararen. Han har tydligen magnip med mera. Keep it over there! Kom hem med mina fina Converse då du är frisk. Puss hjärtat

I kväll var vi iväg och åt lite grillat trots allt. Det är bara att bita ihop. Det var gott och barnen hade jätteroligt med vattensprutorna en stund. Anton satt i köket med den lilla laptopen men Wilmer lekte ute med de andra två. Inte så ofta Wilmer lämnar Antons sida annars. Det känns så fantastiskt bra nu då de blivit lite större och verkligen har glädje av varandra. Det är SÅ värt allt slit som det har inneburit att få barn tätt i ålder. Jag hoppas att även de små ska komma att uppskattta varandra så sedan. Och att hela den lilla klungan ska ha massor av glädje av varandra genom livet. Jag kan inte föreställa mig en större rikedom än att ha tre syskon i nära ålder. Sedan har de iofs varit asjobbiga de senaste dagarna vilket inte är något jag tänker sticka under stol med.

Nu ska jag glo lite på teve. Och lyssna på diskmaskin, tvättmaskin och torkskåp..

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

