Lottas Dagbok


Det har varit lite mycket på sistone
06 maj 2011, 11:47
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hus och hem, husbygge, Jobb och plugg, personligt

Minst sagt. Men nu går det åt rätt håll skulle jag tro.

Kan inte avslöja allt.  Tyvärr. Skulle få det tillbaka rakt i huvudet då. Vissa saker är svårt att säga något om utan att vara lite småspydig också. Men jag är övertygad om att det finns ett lyckligt slut.

Väntar på något. Hoppas.

Är väldigt nöjd med en sak också. Vissa beslut är så jobbiga att man inte kan att fatta dem. Då kan det vara skönt att vara två. Nu är jag helt lugn.

Själv skippar jag bloggar med kryptiska formuleringar. Man blir så jäkla nyfiken.

Bilderna från den senaste tiden får tala. Signaturmelodi: If you had time med Ani Di Franco. Eller Jag är en vampyr med Krunegård. För all del.

 

 

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vad härligt! Jag blir så glad för din skull! Tänk alla svordommar du svurit! Kram Mia

Kommentar av Mia

Haha.. ja. Igår tänkte jag just på det; så mycket svordomar det varit här på slutet. Inte så konstigt kanske.

Men jag vågar inte ropa hej ännu med avseende på vissa saker. Det kan jag med ärlighet säga.

Kram på´re!

Kommentar av Lotta

Men du…det verkar ju finfint! Längar efter en utförligare rapport utan kryptiska formuleringar…för jag är övertygad om att den kommer!

Kommentar av Trebarnsmamman

K: Yes. Till utvalda 🙂

Kommentar av Lotta




Kommentera

