Lottas Dagbok


Ett viktigt beslut att fatta
27 april 2011, 13:21
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, personligt, skolan

Hade ett möte i morse. Träffade en specialpedagog i skolan. Var inte ett dugg klokare efteråt.

Gjorde som jag gör ibland; tog en runda med bilen. Lambohov, Ekeängen. Ingen bra musik. Mest reklam.

Då jag kom till Tallboda var jag inte helt klar. Körde förbi. Då kom i alla fall Robyn i högtalarna. Körde allra längst upp i Linghem. Vände om. Inte klokare. Åkte hem. Funderade. Kom inte fram till något. Alls.

Fortsättning följer.

7 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du vet att du kan prata/maila/messa om du behöver! Kram!!!!!

Kommentar av Trebarnsmamman

Tack! Det är alltid skönt att veta att det finns någon/några att bolla med då det behövs 🙂

Kommer nog ett inlägg på den andra sidan sedan sedan, eller här. Men jag har nog kanske fattat mitt beslut nu. Detta är egentligen något positivt som är på gång. Men ändå jobbigt för det finns liksom ingen direkt återvändo när beslutet väl är fattat..

Kram!

Kommentar av Lotta

Hej!
Jag har väldigt stor erfarenhet…Både som mamma och pedagog.
Fråga på….

Kommentar av Mia

Något allvarligt?! Du får väl berätta när du känner för det. Hoppas att du kommer fram till ett beslut som känns bra!

Lycka till på slutbesiktningen på fredag. Hoppas att ni inte hittar något allvarligt fel…ni har ju redan haft tillräckligt med bekymmer. Ska bli spännande att se huset färdigt!!! Vi kommer ju ner till Linköping sista helgen i maj. Hoppas att vi kan ses då?!

Allt gott!!!

/ Emma

Kommentar av Emma i Teeby

Tack Mia! Vill ha dina kommentarer på inlägget jag skriver strax!

Emma; Tack och tack 🙂 Då måste vi ses 🙂

Kommentar av Lotta

Problem med publiceringen är det nu så jag får inte till det. Men det kommer..

Kommentar av Lotta

Nä. Det går inte att publicera inlägg ikväll. Surt. Men det kommer i morgon.

Kommentar av Lotta




Kommentera

