Lottas Dagbok


Working girl – sjuk igen
06 april 2011, 22:45
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, Hälsa, Jobb och plugg, musik, personligt
Jag jobbar och är skitful i håret

Jag är sjuk igen. Helt jävla makalöst. Igår började jag få ont i halsen igen på samma sätt som jag hade då jag var sjuk för ett par veckor sedan. Tyckte även att halsen såg misstänkt halsflussig ut. I morse var det sämre och i kväll har jag frossbrytningar ocksä. Jag har inte så jätteont i halsen som man kan ha då man har halsfluss men jag är ganska säker på att det är det ändå. Dock trodde jag att jag skulle vinna på att låta det läka ut själv förra gången men det kom tillbaka i alla fall.

Idag har jag jobbat. Se bildbevis ovan. Sedan på stråklek med Wilmer och ett möte på musikskolan efter det. Wilmer har bestämt sig för att han vill spela altfiol nästa årskurs. I natt sover Anton och Wilmer över hos mormor och morfar. Fredrik ska börja tidigt i morgon så för att underlätta för mig på morgonen..

Snabbt stabilt och jätte-, jättebra. Helt enkelt.

Krya på mig nu! Ger mig själv en klapp på kinden.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ett läkarbesök kanske vore på sin plats! Krya på dig.

Kommentar av Trebarnsmamman

Tack! Bättre idag 🙂

Kommentar av Lotta




Kommentera

