Lottas Dagbok


En ny dag – ett sjukt barn
04 april 2011, 07:41
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Hälsa, Hus och hem, husbygge, personligt

Anton är sjuk igen.

Helt makalöst sjuk vår det har varit här hemma hittills. Har aldrig varit med om dess like.

Anton har feber. Inte så jättemycket men ändå så mycket att skolgång idag inte var aktuell. Han har afteblåsor i hela munnen också. Kanske kan det vara därför han har feber.

Jag kan ju lägga ner vad än det var jag hade för planer för idag. Ett möte har jag som jag måste gå på efter lunch. Men det löser sig.

Vår utflykt till Norrköping igårvar trevlig. Vi hängde i gymnastiksalen på Fredriks jobb en stund sedan gick vi och köpte glass. Med oss hade vi trevligt sällskap. Så det var perfekt.

Nu ska jag styra upp det här hemma. De små barnen ska lämnas till dagmamman.

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ni är verkligen i god klass och t.o.m lite värre än vi denna vinter. Nu får ni ta och krya på er omedelbums!!!!!!!!!!!

Kommentar av Trebarnsmamman

Tack! Men ni vann VAB-kampen förra året. Med besked 😉

Kommentar av Lotta

Hihi, ja vi har väll vunnit de flesta åren…så det är ju kul med lite konkurrens på toppen 😉

Nä, skämt å sido. Sjukor är supertrist och de borde förvisas till antarktis eller något sådant!

Krya på er nu och låt oss hoppas att detta är vårens sissta…nu har ju vabbruari och vars passerat så inte kan det väll vara vapril också?????

Kommentar av Trebarnsmamman

:mrgreen:

Kommentar av Lotta

Peppar peppar..Jag vill inte vinna vab kampen…

Kommentar av Mia

Mia: Nä. Du slipper nog. Jag har nog redan vunnit denna säsong :mrgreen:

Kommentar av Lotta




Kommentera

