Lottas Dagbok


Gray´s – det verkar som att jag har missat något trots allt
27 mars 2011, 14:40
Filed under: Allmänt, personligt, TV

Varför har jag inte följt denna teveserien från början? Jag har sett något halvt avsnitt här och var men aldrig fastnat så att jag fortsatt kolla vecka efter vecka. Kan ha varit att jag inte gillade idén med att den där manliga doktorn var gift och samtidigt hade henne vid sidan om sitt äktenskap (för visst var det så?). Jag brukar inte gilla sånt. Har svårt att se det vackra i sådan kärlek.

Men förra veckan då jag låg och var sjuk i mina föräldrars hus så kollade jag på lite youtubeklipp och blev så sugen på att se serien från början. Det finns en box va?

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

