Lottas Dagbok


Dagen som gick – trötthet och ett sjukt barn
27 mars 2011, 21:06
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, Hälsa, Jobb och plugg, personligt, TV

Jag VET att det inte är värst för mig. Jag vet exempelvis att en av bloggvärldens stjärnor lyser allt svagare. Otroligt sorgligt.

Men jag har haft en usel dag. Jag är jättetrött. Liksom sömnigt trött. I morse mådde jag illa och sedan detta avtagit så har jag gäspat. Och tvättat.

Anton har hängt med sin kompis och de övriga for iväg för att kolla på ishockey. Någon juniormatch. Först skulle jag ha hängt med men jag orkade inte. Kände att jag behövde vila för att jag ska orka jobba imorgon. Jag kände mig inte ett dugg mer utvilad då de kom hem.

Ossian har feber. Han ska vara hos mormor i morgon då jag jobbar. Jag tror faktiskt inte att vi haft en sådan här lång period av att alla avlöser varandra med sjukdom tidigare. Men väntar desperat på våren.

Ungarna har fixat själva ikväll så nu ligger min rena tvätt blandat med skitig på golvet. Fan.

Dagens asgarv kom i alla fall nyss. Stockholm – Båstad i tv4. Vad faan har de mutat Ola Rapace med för att han skulle ta den rollen? Haaha!

Nu vill jag sova snart.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ja, varken du eller jag har det värst. Känner som du att det är sorgligt när stjärnor lyser svagare och man önskar man kunde göra något för att förhindra.

Men som så många sagt förut att man måste få ha sina egna bekymmer också. Så självklart får du gnälla!!!!!!

Trist med tvätten, men du får väll lukta dig fram 😉

KRAM

Kommentar av Trebarnsmamman

Ja det är tråkigt. Försöker tänka lite så; att man faktiskt inte har det värst. Men bloggen är en evigt pysande ventil 🙂 Den ska vara rolig ibland också men var sak har sin tid.

Känner till luktmetoden :mrgreen: Har fått nyttja den förr.

Kommentar av Lotta




Kommentera

