Lottas Dagbok


Jag bjuder på en riktigt risig bild av mig själv
20 mars 2011, 19:18
Filed under: Allmänt, Bilder, Hälsa, personligt

Inte för att jag tror att det gör någon människa gladare. Jo kanske kan det göra mig själv lite gladare.

Men.

Jag mår jättedåligt.

Ser för bedrövligt risig ut.

Och känner mig deppig.

Så. Bilden talar sitt tydliga språk.

Usch.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Huuu.. Jobbigt att vara sjuk, men vad bra att du har din ”fristad”

Kommentar av Mia

Krya på dig var det också.

Kommentar av Mia

Tack!

Jo det är faktiskt skönt. Att bo nära föräldrarna har sina sidor. Men detta är en klar fördel. Här finns lugn och ro.

Kommentar av Lotta




Kommentera

