Lottas Dagbok


Jag är sjuk
20 mars 2011, 14:33
Filed under: Allmänt, Familj, Hälsa, personligt

Vet inte vad det är. Det är väl barnen som har smittat mig. Mår skit helt enkelt. Det började redan igår kväll.

Nu ligger jag och vilar och hoppas på bättring. Hoppas att det går fort. Jag blir så deppig då de andra är ute och gör kul grejer och jag inte kan vara med. Längtar efter barnen men inser att jag inte skulle orka med att de klättrade på mig just nu.

Jag är i mina föräldrars hus. Jag har inte sovit på hela natten. Så fort jag stängt ögonen så har jag  vaknat med ett ryck. Jag tänkte försöka vila ut nu. Det går inte så bra.

Suck.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Krya på dig!!!!!! Och försök vila med gott samvete! KRAM

Kommentar av Trebarnsmamman

Tack!

Det är svårt att vila med gott samvete. Men nu kan jag inte göra mycket annat än vila.

Kommentar av Lotta

I know. Det var därför jag skrev det 🙂

Kommentar av Trebarnsmamman

🙂

Kommentar av Lotta




Kommentera

