Lottas Dagbok


Söndag – Team Sportia Cup
13 mars 2011, 21:19
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, Hälsa, sport

Idag har det varit Team Sportia Cup. Anton skulle ha varit med men han är sjuk. Jag hade tänkt att vara där hela dagen och hjälpa till först men då jag kom dit fanns det inget direkt för mig att göra. Jag blev kvar ett par timmar och kollade på några matcher. De är så duktiga barnen 🙂 Men det var helt klart mindre kul att ditta då inte Anton var med. Min prins.

Barnen har varit hos mormor och morfar under dagen. På kvällen tog jag med Anton och Wilmer till Cloetta Center och kollade på den sista matchen som lage som Anton skulle ha varit med i spelade. De gick inte till slutspel tyvärr.

Nu kollar vi på Solsidan jag och barnen. Vi får se om vi får sällskap snart. Kan dröja.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

