Lottas Dagbok


It´s a story of love and hate – om Super Mario Bros.
07 mars 2011, 18:24
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, personligt, spel, teknik
Foto: Jovars. Jag själv. Och pratbubblan har jag också gjort.

Mannen på bilden har varit en av mina följeslagare genom livet så här långt. I vått och torrt har han stått vid min sida. 8 bitar och 32. Super och i emulator.

Just då jag trodde att vi gjort upp för evigt återkom han för att, som jag misstänker, bli kvar ett bra tag. Nu mera i Wii-format och i den mobila formen DS. Jag tycker att han är helt ok. Han kan springa fort, skjuta eldbollar, flyga och simma. En riktig man med andra ord. Numera arbetar han även under cover. Som pingvin :mrgreen:

Han hade varit fulländad om det inte hade varit för hans musiksmak. Eller snarare bristen på variation i musiken som omger honom. Jag är så trött på att höra ljudet från honom. I svaga stunder är jag nära på att slänga ut honom för evigt. I alla hans former. Men han har en fanclub här som skulle bli så ledsna om jag gjorde det. Så han får stanna. Tsv.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Fniss , jag tror vi har samma smak:)

Kommentar av Mia

:mrgreen:

Kommentar av Lotta




Kommentera

