Lottas Dagbok


Djursjukhuset och BVC och annat
04 mars 2011, 15:02
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, Hälsa, Hus och hem, husbygge, Husdjur, personligt, skolan

Den här fina har jag fått av trebarnsmamman:

Tack så mycket! Meningen är att man ska skicka den vidare efter konstens alla regler men vi får se. Jag får tänka igenom det först.

I morse var vi och lämnade kissen Laban på djursjukhuset för kastrering.  Stackaren. Han jamade så mycket i bilen då vi åkte. Jag som knappt trodde att han kunde jama för han är så tyst jämt (vilket iofs passar mig utmärkt). Ska hämta honom vid tre.

Didrik och jag har varit på BVC för tvåochetthalvtårskontroll idag. Det gick utmärkt. Hon frågade om han kunde sparka på en boll. Intressant fråga till modern till ett barn som är som Didrik. Hon skulle ha frågat om han någonsin gör något annat istället :mrgreen:

Vidare. Krånglar med ett och annat med kåken. Fick ett lite tråkigt men inte helt oväntat besked också (sorry att jag är hemlig men den det gäller måste få ta del av det först). Men det är egentligen inte ett problem. I ärlighetens namn.

Nu hämta katten.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

